Saturday, May 10, 2014

ELİŞLERİ



elisleri 1


Nisan ayının son gününden selamlar,sevgiler hepinize!!!


Bu sıra dut iplere taktım,renk renk ipler aldım...Yukarıdaki kolajda hepsini toparladım...



elisleri 2


Daha önce ördüğüm çilekli çantadan esinlenip mor-lila  pofuduk bir çanta daha ördüm...Tuseme hediye ettim,çok beğendi...Tabii saç bandıyla beraber...


elisleri 3


Sonra çantaları 2 ledim...


Buda Keremin sınıf arkadaşına gidecek... 


elisleri 4




elisleri 5


 Selma TOZAN dan iki taraflı battaniye modelini öğrendim...Yapılışı Selma'nın blogunda Tıkkkkkkk 




elisleri 6


Battaniye demişken dut ipten battaniye başlamayı da ihmal etmedim...Çanta örme fikri de battaniyeden sonra aklıma gelince battaniyeyi yarım bırakıp çantaları bitirdim...Battaniyeyi henüz tamamlayamadım ,bitince bakalım nasıl olacak...




elisleri 7


Bol hobili günler dilerim sizlere...


Bunlar terapi...


No comments:

Post a Comment